Poštovani gosti, kako bi Vam se olakšao ulazak i boravak u Hrvatskoj, Ministarstvo Unutarnjih Poslova omogućilo je da se na stranici https://entercroatia.mup.hr/ ispuni obrazac kako bi Vam pomogli pri lakšem prelasku granice.

Zatvori

Pročitajte informacije o mjerama i ograničenjima putovanja u države Europske unije.

Zatvori
EN

Opća pravila o rezervaciji, pologu, otkazivanju i nedolasku gosta

Opća pravila o rezervaciji, pologu, otkazivanju i nedolasku gosta 

Pravila o rezervaciji: 

Prijava: 15:00h - 22:00h     Odjava: 11:00h 

Rana prijava ili kasna odjava moguća je ovisno o dostupnosti soba na određeni dan, o čemu je potrebno dobiti prethodnu potvrdu kod osoblja Recepcije. 

Za goste korisnike Premium Business paketa primjenjuje se pravilo 24h prijave i odjave, ovisno o dostupnosti. 

Sobe koje nisu zauzete do 22:00h tretirati će se kao „no-show“/nedolazak gosta, ukoliko prethodno nije postignut drugačiji dogovor s Hotelom. 

U vrijeme sezone, ne odobrava se povrat za plaćene rezervacije. Definicija „sezone“ biti će utvrđena jednostranom odlukom od strane Uprave Hotela. 

Puna cijena noćenja u smještajnoj jedinici biti će naplaćena za rane prijave u 07:00h ili kasne odjave nakon 15:00h. 

Svi gosti su obavezni prilikom prijave u Hotel predočiti valjani identifikacijski dokument; strani gosti obavezni su predočiti valjanu putovnicu, a domaći gosti valjanu osobnu iskaznicu. 

Gost koji se prijavljuje u Hotel mora imati 18 godina.  

Prilikom prijave, svi gosti su dužni ispuniti registracijske obrasce. 

Molimo obratite pozornost da svaka promjena u uvjetima rezervacije može dovesti do promjene cijene sobe i/ili naplate naknade za otkazivanje. 

Grupe i poslovni gosti mogu imati poseban aranžman odnosno uvjete na temelju Ugovora sklopljenim sa Admiral Hotelom ili jednostrane odluke od strane Uprave Hotela. 

Za rezervacije koje su zajamčene sredstvom plaćanja u trenutku rezervacije, sobe se drže do vremena odjave iz Hotela slijedećega dana (11:00h).  

Za rezervacije koje nisu zajamčene sredstvom plaćanja u trenutku rezervacije, sobe se drže do vremena određenog za otkazivanje prema pravilima za rezervacije. 

U slučaju da u Hotel pristigne više gostiju od dostupnih smještajnih kapaciteta Hotela zbog razloga prebukiranja (overbooking) ili nepredviđenih okolnosti, u kojim slučajevima Hotel nije u mogućnosti držati sobe za goste u skladu s ovim Pravilima, Admiral Hotel će nastojati osigurati o svom trošku smještaj gostima za rezervirana noćenja i to u hotelu sličnih obilježja u blizini, kao i podmiriti troškove prijevoza do navedenog hotela. Kao hotel sličnih obilježja smatrati će se hotel ili sobe s ocjenom 3* ili 4* u gradu Zagrebu. Ukoliko nije dostupan smještaj u hotelu sličnih karakteristika u gradu Zagrebu, povrat punog plaćenog iznosa za smještaj biti će odobren gostu.  

Pravila o pologu:  

Pojedinačni gosti (FIT booking/rezervacije): 

Svaki gost koji želi rezervirati smještaj u Admiral Hotelu obavezan je uplatiti polog u iznosu od 40% ukupnog iznosa kako bi potvrdio rezervaciju. Polog se može platiti isključivo kreditnom karticom. 

Ostatak iznosa naplatiti će se sa kreditne kartice 3 radna dana prije dolaska gosta u Admiral Hotel. 

 
Grupe: 

Svaka Grupa koja želi rezervirati smještaj u Admiral Hotelu obavezna je uplatiti polog u iznosu od 40% ukupnog iznosa kako bi potvrdila rezervaciju. Polog se može platiti kreditnom karticom ili uplatom na bankovni račun na temelju ponude/predračuna. Ostatak iznosa naplatiti će se sukladno uvjetima ugovorenima sa Admiral Hotelom. 

 
Poslovni gosti: 

Poslovni gost je fizička osoba koja koristi usluge Admiral Hotela temeljem Ugovora sklopljenog sa trgovačkim društvom, obrtnikom ili drugim poslovnim subjektom.  

Svaki poslovni gost koji želi rezervirati smještaj u Admiral Hotelu obavezan je uplatiti polog u iznosu od 40% ukupnog iznosa kako bi potvrdio rezervaciju. Polog se može platiti kreditnom karticom ili uplatom na bankovni račun na temelju ponude/predračuna. Ostatak iznosa naplatiti će se sukladno uvjetima ugovorenima sa Admiral Hotelom. 

 
Pravila o otkazivanju/nedolasku gosta:  

Pojedinačni gosti (FIT booking/rezervacije): Jamstvo putem kreditne kartice: Gost je ovlašten promijeniti/otkazati rezervaciju putem email-a ili faksa  

  • Najmanje 10 dana prije dolaska - ne naplaćuje se naknada za otkazivanje i odobrava se povrat cjelokupnog iznosa rezervacije. 
  • Najmanje 5 dana prije dolaska - odobrava se povrat 70% ukupnog iznosa. 
  • Najmanje 48h prije dolaska - odobrava se povrat 30% ukupnog iznosa. 
  • Ukoliko je proteklo vrijeme za otkazivanje bez naknade, otkazivanje rezervacije će se naplatiti u 100% iznosu. U navedenom slučaju moguća je naplata dodatnih troškova i poreza. 
  • Pravila o otkazivanju vrijede isključivo za ukupni iznos rezervacije odnosno ne odnose se na 40% iznosa koji je potrebno uplatiti unaprijed za potvrdu rezervacije. 
  • U slučaju da je do otkazivanja došlo zbog dokazanog smrtnog slučaja ili zdravstvenih razloga, povrat može biti odobren na temelju odluke Direktora Hotela i/ili Voditelja Recepcije. 
  • U slučaju da gost pristigne u Hotel dan nakon najavljenog dolaska i to prije određenog vremena za odjavu iz Hotela (11:00h), za nedolazak gosta naplatiti će se naknada u vrijednosti jednog noćenja prema kategoriji sobe koja je rezervirana, te će rezervacija za preostali period ostati važeća. U slučaju da gost pristigne u Hotel dan nakon najavljenog dolaska iza vremena predviđenog za odjavu (11:00h), rezervacija će biti otkazana. 

Rezervacije - Grupe: 

Jamstvo putem kreditne kartice: Grupa je ovlaštena promijeniti/otkazati rezervaciju putem email-a ili faksa  

  • Najmanje 45 dana prije dolaska - ne naplaćuje se naknada za otkazivanje i odobrava se povrat cjelokupnog iznosa rezervacije. 
  • Najmanje 30 dana prije dolaska - odobrava se povrat 70% ukupnog iznosa. 
  • Najmanje 15 dana prije dolaska - odobrava se povrat 30% ukupnog iznosa. 
  • Ukoliko je proteklo vrijeme za otkazivanje bez naknade, otkazivanje rezervacije će se naplatiti u 100% iznosu. U navedenom slučaju moguća je naplata dodatnih troškova i poreza. 
  • Pravila o otkazivanju vrijede isključivo za ukupni iznos rezervacije odnosno ne odnose se na 40% iznosa koji je potrebno uplatiti unaprijed za potvrdu rezervacije. 
  • U slučaju da je do otkazivanja došlo zbog dokazanog smrtnog slučaja ili zdravstvenih razloga, povrat može biti odobren na temelju odluke Direktora Hotela i/ili Voditelja Recepcije. 
  • U slučaju da Grupa pristigne u Hotel dan nakon najavljenog dolaska i to prije određenog vremena za odjavu iz Hotela (11:00h), za nedolazak Grupe naplatiti će se naknada u vrijednosti jednog noćenja prema kategoriji sobe koja je rezervirana, te će rezervacija za preostali period ostati važeća, osim ako je drugačije ugovoreno sa Admiral Hotelom. U slučaju da Grupa pristigne u Hotel dan nakon najavljenog dolaska iza vremena predviđenog za odjavu (11:00h), rezervacija će biti otkazana, osim ako je drugačije ugovoreno sa Admiral Hotelom. 
 
Rezervacije - Poslovni gosti:  

Jamstvo putem kreditne kartice: Gost je ovlašten promijeniti/otkazati rezervaciju putem email-a ili faksa  
  • Najmanje 10 dana prije dolaska - ne naplaćuje se naknada za otkazivanje i odobrava se povrat cjelokupnog iznosa rezervacije. 
  • Najmanje 5 dana prije dolaska - odobrava se povrat 70% ukupnog iznosa. 
  • Najmanje 48h prije dolaska - odobrava se povrat 30% ukupnog iznosa. 
  • Ukoliko je proteklo vrijeme za otkazivanje bez naknade, otkazivanje rezervacije će se naplatiti u 100% iznosu. U navedenom slučaju moguća je naplata dodatnih troškova i poreza. 
  • Pravila o otkazivanju vrijede isključivo za ukupni iznos rezervacije odnosno ne odnose se na 40% iznosa koji je potrebno uplatiti unaprijed za potvrdu rezervacije. 
  • U slučaju da je do otkazivanja došlo zbog dokazanog smrtnog slučaja ili zdravstvenih razloga, povrat može biti odobren na temelju odluke Direktora Hotela i/ili Voditelja Recepcije. 
  • U slučaju da gost pristigne u Hotel dan nakon najavljenog dolaska i to prije određenog vremena za odjavu iz Hotela (11:00h), za nedolazak gosta naplatiti će se naknada u vrijednosti jednog noćenja prema kategoriji sobe koja je rezervirana, te će rezervacija za preostali period ostati važeća. U slučaju da gost pristigne u Hotel dan nakon najavljenog dolaska iza vremena predviđenog za odjavu (11:00h), rezervacija će biti otkazana. 
01.08.2017 
ADMIRAL HOTEL 
INTERIGRE d.o.o. 
OIB: 57930981912